noll

extremt seg dag idag. har varit trött hela dagen, va samma sak igår med. inte bra. hade fysik prov på morgonen, och det va as svårt. det var inte så många frågor som jag inte svarade på, men jag chansade på många. så vi får se hur det går. jag borde ju ha ett G iaf. sen hade jag spanska hörförståelse, det gick oväntat bra. 10/12. höjde mej från VG till MVG där. mycket nöjd. och det var god mat med, så jag fattar inte varför jag är på så seg. sov bra. fick sluta tidigare, och det är sol ute. och jag har fått min efterlängtade vecko revyn. men det hjälper inte. hoppas att det blir bättre tills jag ska till stallet, just nu känner jag mej inte jätte pepp på att åka dit. men jag hoppas verkligen att det blir bättre.
sjukt skönt att vara ledig resten av veckan. emelie ska till mormor och morfar, vill med. men det går inte. lite surt, men så är. får träffa dom någon annan gång. men skulle vara skönt att åka ner dit och komma ifrån allt några dagar.
 
har satt på lite musik, så ska jag nog ut och sätta mej i solen och läsa VR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0