uppsnärjd i det blå

känns som om jag borde skriva lite här nu. va ett tag sen nu.
vet inte när jag sist, men iaf. prao var jätte härlig, längtar tillbaka. 
sen var det ju berlin, blev lite shopping:
tre t-shirts
örhöngen
väska

kul va det, sov med andréa och jojjo. mys på kvällarna. <3 det stank rök i rummet där vi sov, inte så trevligt. usch.
vi besökte ett konsentrationsläger, berlin muren och lite mer. muren var inte så spec som jag hade förväntat mej. men det var kul att få ha sett den iaf. 
efter berlin var det skola igen, matte första lektionen efter två veckors prao och sen 4 dagars resa till berlin. kunde ju varit bättre. 

i fredags så va det equip, mötet va bra. sen gick jag och nea på våran vanliga promenad. mys <3 blev film när vi kom hem, ganska brutal men bra. 
 och igår va det alternativ, det va bra. var ett tag sen jag va på alternativ. så det va bra. det blev promenad med nea igen och sen fick man vara lite social. kul kul. 

nu måste jag ringa morfar, men förhoppningsvis så blir nästa inlägg ganska snart. 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0