.

hade ställt alarm på halv 8 idag, hade klipptid vid 10. tycker inte om att gå upp tidigt, men vem gör det? och det är väl dags att börja vänja sig nu, ska ju upp klockan 6 varje morgon sen så.. faktiskt va det inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara. iaf så kom jag och mor min iväg i tid, ovanligt. och så skulle man ju klippa sig med. hon klippte kanske av 2 centimeter, men det känns as kort. och jag vill ju ha långt hår.. men det växer ju ut igen. en stund på stan och sedan ut till ikano. tycker mer om ikano än stan. vet inte varför, kanske för att det är inne. slipper gå ute om det regar och blåser. eller så är det för att man inte är där ute lite ofta som man är inne i stan. kanske. iaf så blev det ett par knästrumpor (som jag är så glad över att jag köpte. fattar inte att man kan bli så glad av att köpa strumopr, men det är ju bara positivt.) och lite ny sminkborttagning. och min mya favorit butik är: vila! älskar verkligen deras kläder. älskar färgerna. älskar deras butiker, dom är mysiga. skulle kunna gå där hur länge som helst, nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0