.

fredagar är ganska slappa. tre lektioner - svenska, matte och hemkunskap. så jag slutar 10 över 12 varje fredag. idag hämnate lindas pappa oss precis när vi slutade så vi slapp vänta på bussen. jag och sara stannade ett par timmar hos linda. vi gjorde varm o´boy med grädde och rostade mackor. det är höst för mej. visst är det lite tråkigt att sommaren är slut, men jag tycker hösten är så mysig. sitta framför kaminen med varm o´boy, en filt och en bra bok eller tidning. och alla underbart härliga färger på kläderna! lila, senapsgult, grått - det är verkligen färger som jag tycker om.


som sagt har det varit en slappisdag. ska packa nu, ska till småland i helgen. och teensnet blir det ikväll. ska bli kul att träffa alla igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0