regn regn regn

idag träffade jag andréa, hon har ju varit borta hela sommaren. har saknat henne. kollade på några filmer och pratade. mys va det. blev en promenix med far min senare med (fick med mej kameran ut, blev lite bilder), och självklart börjar det regna. och blixtra gör det med. men faktiskt tycker jag om att gå i regn. jag tycker inte om att bli blöt, men jag tycker om att gå i regn. och jag tycker om att höra när det regnar, framför allt när man ska sova. det är hög mysfaktor. det kanske är därför jag tycker om hösten. fast jag tycker inte om när det regnar flera dagar i sträck som det har gjort nu. men någon gång ibland kan det vara riktigt mysigt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0