skolfoto

sen till bussen igen - måste verkligen bryta den trenden nu. kan inte fortsätta att springa dom sista 50 meterna varje dag.
skolfoto var det första som hände. fotografen hade en otroligt snygg t-shirt måste jag säga. en likadan kent t-shirt som jag. fast han var lite småtjurig. mats (en av våra klassföreståndare) kunde inte vara med på fotograferingen så sara hade med en toroligt vacker bild på honom som är tagen i 7:an.
självklart fick jag sitta ner i år igen, även fast jag hade klackar. jag har aldig fått stå upp förutom i 6:års om det räknas. tycker aldrig att jag blir bra på bild när jag sitter ner så vi kan bara hoppas på det bästa.

har bett syster ta lite bilder på mej när hon har fått sin kamera. jag tycker om att få leka modell någon gång ibland. och framför allt när bilderna blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0