dimmiga dagar

slutade vid två, men kom inte hem fören lite över tre. så är det att på utanför stan. och det är riktigt höst-väder nu, grått och kallt. och dimmigt, det har varit det i ett par dagar nu. dimma är fint.
mina händer är riktigt kalla nu efter att ha väntat på bussen ett bra tag, så jag har värmt lite oboy. mysfaktor. ska sätta mej framför tv:n snart, och där sitter jag nog ett tag. sen ska jag iväg till stallet. känns som om det var länge sen jag var där. iaf, efter det blir det desperate housewives och sen är det dags att sova. ska upp klockan 6 imorron så jag behöver sova. ska ju till Ljunkan med nea (B1) och kolla på mode - sömnad. ska bli roligt. har ju ingenaning om vad jag ska välja som andra- och tredje-val så det är väl bra att kolla vad som finns.
tv:n nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0