ensam hemma

dagen lite fort: extremt seg att ta sig upp, så jag fick springa till bussen. känns ju som en bra start på veckan. iaf, träffade kusinen på bussen. kul att prata med honom. känns som om vi inte träffas lika ofta längre, lite synd.
gick med Andréa hem efter skolan, mys men kallt. värmde mej med hennes laptop, lyckat. och nu sitter jag här, helt ensam och lyssnar på BD. härligt att vara själv. kan äta när och vad jag vill, kan lyssna på vilken musik jag vill hur högt jag vill. älskart.
borde sätta mej och plugga, men smart som jag är glömde jag alla böcker i skåpet. grattis. men måste lösa det på något sätt.
ska hitta något ätbart, kan tänka mej att det kanske blir lite sims-spelande ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0