framtidsplaner?

sitter här och pratar mej jojjo på msn om att tatuera oss. låter trevligt tycker jag. men är lite osäker på om jag skulle klara det. endel säger ju att det nästan inte känns medans andra tycker att det gör riktigt ont. jag tror jag hör till dom som tycker det gör ont. men det vet man ju aldrig.
började fundera lite mer nu, på framtiden. efter sommaren går jag förhoppningsvis på katedral, hoppas på att syster skaffat lägenhet, gärna i Göteborg så man kan tillbringa någon helg där ibland. om jag får. men efter gymnasiet då? visst, det är några år kvar dit men det är alltid roligt att fantisera lite om hur man hoppas att allt blir. efter gymnasiet vill jag jobba och få ihop lite pengar, skaffa en lägenhet i Göteborg och jobba där i något år. sen vill jag vidarutbilda mej, har ingenaning till vad men det hoppas vi att jag hinner tänka ut. sen har jag inte kommit längre i mina funderingar. antagligen kommer det ju inte bli exakt som jag har tänkt. det får vi helt  enkelt se.
den närmaste tiden ska jag spendera uppe på mitt rum. måste plugga. ska skriva lite om en bok jag har läst om andra världskriget (Jag var där  tror jag att den hette. bra att jag vet vad den heter, lovande. men den var mycket bra iaf.) och öva inför hemkunskaps redovisningen imorron.

Kommentarer
Postat av: jojjo

tatuering blir det ! :D

2008-12-04 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0