Fredag och Lucia-firande

gott folk, det är massvis med snö ute!  tänkte kanske ta med kameran på promenix imorron.
blev Lucia-firade på morgonen i skolan med pepparkakorna som jag, linda och sara bakade igår, lussekatter och Lucia-tåg såklart. härligt start med fika liksom.
hade matte i 20 minuter, tycker det var lite onödigt. fick reda på vilka betyg jag får i matte och fysik den här terminen. allt jag behöver säga är att Isabell är mycket nöjd. tihi.
efter matten hade vi våran sista hemkunskapslektion, gjorde massa sött som sockerkaka, kladdkaka och daimtårta. kände att det blev lite mycket där ett tag.
åkte in till stan med mor min. blev en kofta, en bok (Överlevare mot alla odds) som ska läsas snart och lite julklappar som jag ska slå in nu. älskar att slå in paket. har sätt på lite julmusik och det är lite ljus tända.
ikväll händer det nog inte så mycket, jag och mamma tänkte kolla på hitta nemo. sen kanske det blir sims resten av kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0