jag var inte gjord för dessa dar

har precis kommit hem från skolan. klassen fick stanna kvar längre för vi skulle se en film om andra världskriget och Hitler. den var intressant men lite tråkig ibland. men så tycker jag att det är med dom flesta filmerna som har med historia att göra. och det blir så kallt när man sitter stilla länge. måste ha en filt eller nått när man kollar på film.
har fått endel att göra idag med. så hela kvällen kommer gå åt till att plugga, härlig start på veckan. men så är det. det är väl lika bra att vänja sig, för det kommar ju antagligen inte bli slappare om jag kommer in på Natur. ska göra klart bokrecentionen som jag började med i helgen, ett so arbete om USA som ska vara inne på onsdag, engelska gloser + ett par sidor i övningsboken och så har jag biologi. roligt.


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; jaha okejokej!:) ja, men sålänge den fungerar o så så funkar det ju:) och det ser ju ut som om de blir bra bilder:)

2008-12-08 @ 18:16:44
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0