julkonsert

blev inget städande, och nästan inget plugg heller. ska skriva en bokrecension, gick inte så bra. tror det blev tre meningar på 30 minuter. lyckat.
julkonserten va väl bra, lite svårt att höra vad dom sjöng på ett par låtar. men annars så. var ganska trött så det blev inte lika roligt efteråt som jag hade hoppats på, dom flesta åkte hem direkt när det var slut. jag, nea B1 och nattis gick en sväng, mysigt och lite kallt. nattis och Eva (nattis mamma) följde med mej och mamma hem. satt och pratade. också mysigt.
tror det är dags att sova nu, hade tänkt att jag skulle upp skapligt imorron. måste hinna plugga och dammsuga på mitt rum innan det kommer hit lite människor.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0