the songs we used to sing

varken bloggen eller datorn har tyckt om mej på några dagar. datorn är otroligt seg ibland och bloggen ville inte lägga upp nya inlägg. men nu verkar det ju som om det funkar. yäy.
blev skola idag, mådde inte prima hela tiden men jag ville inte hem. det blir ju ganska tråkigt att bara sitta hemma i så många dagar, så jag fick stå ut i någon timme där. hade talangfestival eller nått liknande i skolan, det är ju lite underhållande. endel är ju riktigt duktiga. men underhållande som sagt. 
åkte in en sväng till stan efter skolan med linda, sara och ida. kul kul. skulle köpa lite mer julklappar och en kjol. blev en kjol. en finfin kjol. kanske jul eller nyår:s outfit? kanske.
julavslutning imorron då, peppa i massor. har ingenaning om vad man ska ha på sig dock. får ta en titt i garderoben senare. och jag vill ha mina betyg, hoppas på bra såklart. annars så får vi jobba bättre nästa termin. kommer kanske bli lite ledsamt eftersom det antagligen är sista gången vi träffar David (våran so-lärare). kommer sakna honom, han är härlig. fast lite jobbig ibland, men det är väl alla.
Isabell är på ganska bra humör. yääy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0