hurtboll

måndag = matte = dålig start på veckan. men det är ju bara tt stå ut. ska ju till åre snart iaf. måste kolla på den där packlistan, men jag antar att det kommer ta ett bra tag innan jag gör det.
jag och emelie var små hurtbollar idag, gick vreta (ganska fort). mys va det, men det blev mörkt så man såg inte vart man gick men vi överlevde ju. det var skönt att gå (ännu bättre om det hade varit ljust och tort på marken) kanske ska ut imorron igen (?) någon som vill följa med?
går bättre och bättre att sätta in mina linser nu, det kan vi hurra för. det är kul om man bara har en lins i och jämnför hur man ser. det är stor skilnad. det känns lite konstigt att se, men det gör inte så mkt. haha
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0