Ni Håller Oss Vid Liv

Ny blogg, tyckte inte om den förra. hoppas att det här blir bättre. just nu är jag kent beroende, därav namnet tunnelavfart. förövrigt var jag på kent konsert i torsdags, helt underbart. jag och vicke köade i ca 2 och ½ timme. vi stod längst fram på högersidan vid högtalarna, såg mkt bra. konserten var som sagt helt underbar, men blev sjukt irriterad på hon som stod bakom oss. hon hoppade på oss hela tiden, jag hämnades genom att små sparka på henne. men tror inte att hon märkte något. så pga av henne sjukner konsertens betyg till 7/10 istället för 9/10. det va tuvärr ingen 10/10 för att publiken var seg dom första låtarna, lite surt. men det var bra iaf. kommer ju se dom igen i Örebro, hoppas att det inte står någon crazy bakom mej då. haha
igår kväll va Linda, Sara, Emelie, Andrea, Julia och Vicky här. kollade på film, bakade trårta (grädden blev ju inte så lyckad första gången, usch. men det blev ju bra tillslut) och pratade. mys va det. :D mor och far tyckte att jag hade städat bra, hurra för mej (?) 
sammanfattning: dom senaste dagarna har varit underbara

just nu håller jag på att försöka förstå hur jag ska göra för att få en snygg blogg, får se hur det blir tillslut. kommentera gärna, men vet dock inte om man kan svara på kommentarerna och isåfall hur. någon som vet?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0