vårkänslor

vaknar as trött, tycker att man ska vara pigg när man vaknar då. men jag är ju lite speciel, iaf så var jag lite hurtig och gick ut med min kära mor och far. gick hela vreta, känner mej duktig. solen värmde och vi såg blommor - vårkänslor. längtar. 
fick den stora äran att få kolla på systers balträning, i 2 timmar. hon får ett VG av mej, orsakerna kan hon och jag diskutera senare. haha, nej då. dom va jätte duktiga. åkte till farmor som fyller år, weei. Grattis till henne! eftersom hon är snäll fick jag en väska och en plånbok som hon hade för X antal år sedan, det tackar jag för. sjukt mycket kakor och godis mm. men mys va det. 
börjar bli trött nu, så puss på er 

Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag får ett fett MVG va? ;P

2008-02-27 @ 11:54:40
Postat av: Isabell

såklart sara :D

2008-02-28 @ 20:39:30
Postat av: Sara

Aa det var väl det jag visste ;P

2008-02-29 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0