det snurrar i min skalle

mormor och morfar väckte mej vid 9, fick skynda mej lite och sen åkte jag och morfar till svartö. min moster, morbror och små kusinerna + deras as söta kisse va där. kul att träffa dom. blev att måla lite med, men inte så mycket som jag kanske hade hoppats på. men det kan vi ta igen imorron. kanske. varmt va det iaf. men dum som jag är så hade jag inte med mej min bikini. så jag fick stå och koka medans alla småbarn (6st!!!) badade. det blev ganska mycket ljud, + att det var med en hund som var överallt hela tiden. men han va ju lite söt också. men jag och morfar var inte kvar på svartö jätte länge, åkte hem och skulle klippa gräset. jag var as trött, så jag somnade nästan i bilen. iaf, det regnade när vi kom hem. så då gick det ju inte att klippa ngt gräs. blev att slappa istället. och det klagar jag inte över. låg i sängen i ½ timme/ timme. välbehövligt. och kollat på allsång på skansen har vi ju gjort med.

och min kamera har fortfarande inte kommit. fast det spelar ju egentligen ingen roll, för jag får den ju inte fören på fredag iaf. jag vill ha min kamera.

blir att åka ner till svartö imorron med, och då blir det att sola och bada i massor. och självklart ska jag måla med. och leka med kusinerna. kan bli lite mycket. men det får gå. hoppas att det vi sover där med, vill äta fukost på bryggan. älskar att det är så tyst.
på torsdag ska vi ner till dom andra småkusinera, för en av dom fyller år. så det blir nog full fart där nere. brukar vara så. många barn, igen. men jag borde ju vara van nu.

ska göra mej lägga mej nu, kommer läsa i minst 2 timmar. och jag hade tänkt att jag skulle upp tidigt imorron, hur jag nu ska lyckas med det. men nu ska jag tydligen med morfar ner till bilhallen. sen ska jag sova. hmm?

Kommentarer
Postat av: Emelie

din kamera har visst kommit. skicka sms till dig igår ju, men du verkar inte ha fått det. aja. hämta ut den för en liten stund sen iaf :) vi fick godis på köpet, men det kan du få. puss

2008-07-23 @ 10:01:49
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0