flumride och små-båtarna

i tisdagskväll åkte jag och nea ut till bjärka och träffa lite folk. det va kul att träffa andra nea och alice igen eftersom det va ett tag sen nu. sen är det ju bara roligt med människor som man inte känner.

igår bar det ju av till liseberg med min granne sara och hennes kompisar. det va sjukt kul. har ju inte varit där en klassresan i 6:an. och den här gången vågade jag åka balder, hade typ värsta panik innan. men jag vågade! det är jag ganska stolt över. åkte den ganska mycker sen, dett kul va den ju.  men jag kommer aldig åka nt som går upp och ner. vågade även åka upp skjutet, uppsvinget (och den va sjukt obehaglig. trodde nästan seriöst att jag skulle dö andra gången jag åkte den) och spinrock - ingen av dom här hade jag åkt förut. jag gör framsteg. men det som nästan var bäst på hela dagen va att jag och ullis åkte fisketuren, även kallad små-båtarna. det är nog den som jag tycker är roligast att åka. helt seriöst. typ sitter och as garvar hela tiden. fett värd resa iaf.

idag har det varit enn slappis dag med lite sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0