med fläckar är jag född

slappis idag med, får inte fortsätta så här nu. men det har varit skönt idag, hemma själv. kan göra som jag vill. lyssna på vilken musik jag vill, hur högt jag vill. så det blev kent. men inte allt för högt. känner att jag är inne i en ny "kent-beroende-fas". brukar bli så efter koserter. men det gör inte mej något.

emelie kom förbi på kvällen, satt och pratade och kolllade på en film. mys va det, har inte träffat henne sen skolan. så då blir det ju ännu roligare. kul va det iaf.

och imorron fyller mamma 40. grattis till henne. blir antagligen att gå upp ganska tidigt - fukost på sängen. blir nog ut och äta på kvällen. har inte koll på vilka som ska med, men det blir nog mormor, morfar, farmor och farfar + familjen + robin. typ. det blir nog trevligt. hoppas även att jag hinner beställa kameran imorron. innan jag ändrar mej liksom.


& det tar 100-tals år
att dölja felen
Jag är ljusår ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0