nybörjare för svenska

blev en oplanerad filmkväll igår med josef, nea, viktor, petter och lena. kul! kollade lite på hipp hipp först och sen blev det film. sen satte vi oss ute på altanen och pratade och körde "finns i sjön". extremt kul. dom flesta gick hem lite över 2, nea sov över. ingen av oss va trötta så vi gick runt i sturefors i några timmar. va lite kallt, men det gick över när vi hade gått en bit. det brukar ju vara så. iaf så började det regna och vi satte oss i en busskur som det inte luktade allt för gott i. vi började bli lite halvt trötta så vi gick hemåt även fast det regnade. men vi blev inte så blöta. när vi kom hem va vi pigga igen så vi satte oss ute på altanen igen. tillslut gick vi upp och bädda och la oss. men det blev ju lite småprat innan vi somnade. klockan var då halv 7. vaknar typ halv 12 av att sara sms:ar.  ligger och pratar ett tag och tillslut går vi upp. (jag är ganska trött där ett tag. vi ligger och pratar om hipp hipp. isabell: jag tycker tiffany persson och nybörjare för svenska är bäst. nea: kollar konstigt på isabell och börjar skratta lite smått. :ísabell: fattar efter några minuters tänkande att jag sagt fel. och att jag har sagt det flera gr. )  fixar lite och sen går vi till bussen som nea ska med som gick vid 1. men hon får inte åka med. så hennes pappa kommer och hämtar henne för nästa buss gick inte fören 4. jag går hem och städar lite och sen åker jag upp till sara. där kollar hon och linda på film när jag kommer. paj hade dom gjort med. det tycker vi om. blev att prata ett tag och kolla massa roliga klipp på youtube. älska. åkte hem typ halv 7 för då skulle farmor och farfar komma. blev att umgås lite med familjen. och äntligen kollade jag på kamera igen. nu är det 2 st som jag väljer mellan. jag har både för- och nackdelar på båda. vill höra era åsikter någon gång. 

ska sova lite nu. otroligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0