småland

kameran kom inte idag. och jag åkte ner till mormor och morfar i småland, kommer inte hem fören fredag kväll. så jag lovar att den kommer imorron bara för att. men det är skönt att vara här nere nu, ska till svartö imorron och måla. och det kommer vara massa folk där nere. massa småbarn, typ 5-6 st. vi får se om jag kommer överleva. 
vet inte hur mkt uppdateringar det kommer bli dom närmaste dagarna. vet ju inte om jag kommer ha tillgång till dator. 

åkte ut till ikano med mamma, mormor och morfar förut idag. skulle bara ha en vit t-shirt. men det blev 2 vita t-shirtar, en kjol (känns lite kul att jag har köpt en kjol! men jag har faktiskt letat efter en. överaskad?) och en bok (den hette till isola! känner mej lite nördig, men jag var tvungen. haha) .

nu ska jag gå och äta kakor och bullar som mormor har tagit fram, man känner dig lite bortskämd när man är här nere själv. men det gör inte mej så mycket.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0