förhoppningar och regnbågar

va hos ida igår då, kul att träffas eftersom jag inte har sett henne sen skolavslutningen. tror jag iaf. aja, vi kollade på sagan om ringen trilogin. var dags att kolla på dom igen, man kan inte kolla på dom för ofta för då blir dom inte bra. det måste ha gått ett tag så man inte kommer ihåg allt. då blir det mycket bättre. vi började kolla på filmerna ganska sent, så vi hade inte kollat klart fören lite över 4. fast Ida, som är sömntuta number one, somande en bit in på tredje. men det gick ändå. hade dock lite problem när jag skulle stänga av datorn, känner mej otroligt oteknisk. men så var det. efter lite hjälp av en halvt sovande Ida gick det tillslut. sen var det dags att sova, och Ida väckte mej farmåt tio genom att hon ligger och sms:ar.  iaf, vi äter fukost, fixar till oss och åker in till stan. köpte en tröjja, en soppsäck enligt Ida. var hemma framåt tre eller nått. la mej ute i solen en stund, skönt men nästan för varmt. men jag ska inte klaga, solen skiner ju iaf. och det är ju underbart.

jag och pappa kanske tar mc:n ner till svartö någon gång i veckan som det låter nu. vi ska måla om huset. kul? kanske. bra väder? hoppas jag verkligen. men jag vet inte om jag orkar åka mc ner dit, brukar få så ont i ryggen. får se hur det blir, men jag vill ju ner iaf. hoppas att jag kan ta med mej datorn. överlever typ inte annars. man är ju liksom totalt isolerad där nere, ibland kan ju det vara skönt med. men man vill ju kunna kontakta omvärlden om känner för det. får se hur det blir. men nu ska jag nog upp och plocka på rummet. har fortfarande inte packat upp mina väskor sen svartö och kivik, känns bra. och så måste jag flytta på massa saker och tänka om. har ju köpt massa nya saker som måste få plats. får se hur det går med det, jag är inte så bra på sånt där. syster är mycket bättre på den saken. kanske får be henne om hjälp?

Kommentarer
Postat av: Sara Fisken Saris (?)

Jag ska också måla hus, faktiskt både Garage,Hus och Staket, puh, men tror att jag får penagr för´t :D

2008-06-29 @ 14:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0