hemma igen

man blir trött av att åka bil i ganska många timmar. även om man sover lite också. men jag känner mej ganska duktig eftersom jag har börjat att packa upp, det brukar ju ta minst 1 vecka innan alla väskor är borta. har med mej mer hem än vad jag hade med mej: shopping! jag shoppa inte så mycket, men jag är mycket nöjd med det jag har köpt:
en typ antik burk, jättefin
en skål, handgjord, jättefin
en t-shirt som jag ska ha när jag tränar (haha)
jättesöta kort + tändsticksask + nyckelringar
ljuslycktor + ljus
trä-örhängen
sjal
och det bästa av allt: armband som jag och syster gjorde. man fick välja vilka pälor man ville använda, så vi gjorde varsitt med samma pälor. jag gjorde ett till eftersom jag ville ha ett till med träpälor, sjukt snygga var dom.  
vi köpte armbanden i samma butik som jag köpte sjalen och örhöngena i. skulle kunna gå i den butiken nästan hur länge som helst. underbart. och hotellet där vi bodde vad jätte mysigt, agda lund. hela kivik var jätte fint, med massa små mysiga butiker. och massa små söta hus. och underbara stränder, det va nästan lite synd att det inte va varmare så att man kunde bada. men det blev ju iallafall en strandprommenad på kvällen igår (tis).
dom här dagarna har varit jätte härliga, det känns som om vi har hunnit med ganska mycket ändå. vi har varit lite överallt på österlen.  men nu tror jag att det är dags att sova, är sjukt trött nu. har ju inte varit hemma på lite mer än en vecka. det har ju varit väldigt skönt, men man blir ju ändå trött. så det ska bli skönt att sova i sin egna säng inatt, det är ganska underskattat. och imorron hoppas jag att det blir fint väder, för jag hde tänkt att jobba lite på brännan. det är ju något som jag inte har gjort den här veckan. och så borde jag ju bada snart med, men det känner jag mej inte så pepp på än. vi får se när det blir. men nu måste jag sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0