keep counting

extrem slappis dag idag, ganska skönt. hade tänkt att fortsätta packa upp. men det går inte så bra. tror även att jag ska fixa naglarna och lite, det behöves verkligen. det känns som det är endel som jag behöver ta tag i, men jag är verkligen inte på humör för det. jag behöver t. ex städa ur frådet, hur kul låter det liksom? och det kommer ju inte försvinna, utan mina päron kommer bara tjata mer och mer på mej. så egentligen är det ju spec smart att strunta i det hela tiden och tänka "ehh, jag gör det imorron". men det är något som jag är väldigt bra på. så jag borde ju springa runt som en galning och packa upp alla väskor. dags att försöka iallafall. önska mej lycka till.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0