mitt i ingenstans

nu är jag nere i småland, djupt inne i en barrskog, 10 meter från östersjön - svartö. underbart. har växtal mellan hagel och solsken idag. annars så. det gick ganska fort ner tack vare min älskade ipod. tror att det blir sol och kanske lite bad imorron beroende på vädret. har ju inte badat ngt i år än, så vi får väl se. men idag va det bara 16 grader i vattnet så det känns inte så lovande. men det kan ju alltid ändra sig.
kusinerana var nere lite, vi fångade små fiskar i håvar. gjorde alltid jag och syster när vi va små, så det va lite smått kul. har även slappat i hängmattan, gått ut på bryggan för första gången i år. sett en jätte söt älg, sett en svanbebis dödas av en fiskmås ( inte så mysigt ) occh sett massa svanar typ, flörta? eller vad ska man kalla det? 
 
kommer nog lite bilder imorron, antagligen inte spec bra. men det är bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0