ordinary

vaknade runt 12 av att det stod massa barn utanför mittfönster och typ skrek. lite surt att vakna på det sättet, men det var väl dags att gå upp. solen sken när jag vaknade så jag tänkte at jag kanske skulla jobba lite på min obefintliga bränna, men precis när jag gick ut och satte mej i solstolen kommer det ett as stort moln. känns bra.
iaf så har jag lagat mat idag, måste göra det ibland. tycker inte om att laga mat, eller det beror ju såklart på vilket humör jag är på. men oftast så tycker jag inte om det, vet egentligen inte varför. men så är det. efter maten skulle jag och pappa åka mer till landet på mc:n för jag har fått så ont i ryggen av att åka långt och vi ska ju kanske åka mc ner till svartö och det är ju en bit ner dit (2 ½ timme) så vi skulle kolla om jag fortfarande fick ont. men det va bättre. lite iaf. och så ville jag ner till landet för att kolla på fölen som går där, så extremt söta var dom! helt underbara! två stycken var det, en brun och en fux. fuxen var mkt busigare än den bruna. vi gav dom lite morötter, dom kunde liksom inte äta morötterna. (morötterna stannade liksom inte kvar i munnen på dom) så dom typ gnagade på dom. as sött. tog inga bilder på dom, sorry. men sjukt söta va dom. måste ner dit snart igen.

nu ska jag hitta på ngt med micka. (tror att jag lägger ut bilder och så på bdb imorron. va ett tag sen nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0