skolavslutning


jaha, då va det sommarlov. kan nog inte ta in det, kan liksom inte fatta att det äntligen är sommarlov! det som man har gått och längtat efter! så underbart! men jag vet inte vad jag ska göra hela sommaren, men det brukar ju lösa sig på något sätt. först så ska jag iaf till svartö och sen fortsätter vi ner mot skåne. och så ska jag ju till bjärka i slutet av sommaren. det är nog det som jag har planerat, men förhoppningsvis så blir det bra väder så man kan sola, bada och så. det känns som om det kan bli en bra sommar.
okej, själva avslutningen var otroligt seg. men man kunde ju inte ha väntat sig så mycket annat. mats och david fick blommor av mej och ida, eftersom jag vägrade stå där framme själv. usch. det blev ju lite pinsamt, men nästan bättre än vad jag hade förväntat mej. och det är ju bra.
när vi kom hem så blev de hallonpaj men vaniljsås. fast för min del var det ju vaniljsås med paj. gott. sen blev det att sova i någon timme, kanske lite mer. välbehövligt. mormor och morfar kom upp från småland med, mys.

Kommentarer
Postat av: Sara (the neighbour)

Du är ju så söt att jag blir alldeles glad bellizzz :D

2008-06-16 @ 12:37:40
URL: http://sarastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0