tjuvlyssnat.se

Tre killar ~15 går på bussen.
Kille 1: Kolla, det var den där schyssta busschauffören. En gång så bor han av en gammal tant som typ inte kunde gå.
Kille 2: Vad då bor?
Kille 1: Bärde då...
Kille 3: Bar heter det för fan!
Kille 1 (efter att ha tänkt en stund): Bar? betyder inte det typ naken?



En kille kommer in på McDonalds och går fram till kassörskan som har en skylt med texten "Ny på jobbet" på skjortan.
Kassörskan: Hej, vad vill du ha?
Killen (tittar på menyn en stund och säger sedan): En Max Supreme med smältost.
Kassörskan (tittar undrande på killen och säger försiktigt): Du vet att du är på McDonalds nu?
Killen (suckar): Jo, jag vet, men du frågade vad jag VILLE ha... Men jag får väl ta en BigMac meny...



Det är skolavslutning. Två berusade tonårskillar sitter på en parkbänk och pratar om datorer och Internet.
Kille 1: Asså, det skulle finnas typ IRC men med visningsbilder och glada så'na gubbar.
Kille 2: Det finns. Det kallas för MSN...
Kille 1: Ah... Just ja...
Kille 2 suckar djupt och ger Kille 1 en öl till.



Ett gäng sitter och spelar "jag har aldrig...", men måste köra leken på engelska p.g.a. en fransk utbytesstudent.
Tjej 1: Vad heter vegetarian på engelska?
Tjej 2: Vegetable?
Tjej 1: Have you ever had sex with a vegetable?
Fransk kille: Yes.
Resten av gänget ser väldigt generade ut.



Två killar ~17, kommer in och går fram till baren.
Kille 1: Två öl tack!
Bartender: Har du leg?
Kille 1: Ehhm, nää, inte med mig...hemma!
Bartendern: Tyvärr, då blir det ingen öl.
Kille 1: Ok...Kan vi få alkoholfri öl upphälld i glas, så det ser ut som riktig öl?
Hon häller upp ölen åt dem. Kort därpå kommer tre av killarnas polare in och ser riktigt imponerade ut.



Två tonårskillar småretas med varandra.
Kille 1: Hur många kromosomer har du?
Kille 2: Fler än du i alla fall



En mycket stressad kvinna har precis köpt en glass till en pojke ~1,5 år. Hon står nu och väntar på en kaffe. Pojken äter lite på glassen och sträcker försiktigt fram den till kvinnan.
Kvinna ~30 (mycket argt): Det är din glass! Ät den nu MED GLÄDJE!



En mamma ~ 30 och hennes dotter ~5 står i kön. Framför dem står två killar som pratar norska.
Dottern: Mamma, varför pratar de där killarna så konstigt?
Mamman: De är norrmän, ifrån Norge.
Dottern: Men sluta mamma. Jag vet att norrmän inte finns på riktigt.



Två tjejer ~23 har köpt sig varsin Dr Pepper att svalka sig med i värmen. På väg ut tappar den ena tjejen sin dricka så att den exploderar och det sprutar Dr Pepper överallt. En man ~30 som står med ryggen mot dem vänder sig om och skriker.
Mannen: VAD FAN GÖR DU?
Tjejen: Förlåt, jag råkade bara tappa min dricka.
Mannen: Jaha, jag trodde fan att du sköt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0