tjuvlyssnat.se

Två tjejer sitter och pratar på en buss. Den ena verkar jobba på Mc Donalds.
Tjej 1: Ja, och så hade han lämnat skräpet efter sig, och på servetten hade han skrivit sitt namn och telefonnummer!
Tjej 2: Vadå, var han snygg då?
Tjej 1: Nä, han var typ liten, men jag skickade ett SMS...
Tjej 2: Va! Vad skrev du då?
Tjej 1: "Släng skiten efter dig nästa gång du är på Mc Donalds, din jävel..."
En kvinna i ~50 står vid ett övergångsställe och äter en banan. En äldre rätt tjock man närmar sig henne bakifrån. Plötsligt, från ingenstans, vrålar han i hennes ena öra.
Mannen: DON'T EAT BANANAS! YOU'LL GET FAT!
Kvinnan hoppar till, vänder sig om och bara stirrar på mannen, men säger inget utan skyndar sig över gatan. Strax därefter smyger sig mannen närmare en kvinna med en cigarett i handen..
Klassen pratar om alla lov som kommer under våren.
Tjej ~17 (fundersamt): Jesus dog ju på jullovet och återuppstod på påsklovet, men vad gjorde han på sportlovet?

Tjej 1 ~20: Jag fick böter igår.
Tjej 2 ~20: Va? Varför då?
Tjej 1: Polisen hade nån sån där koll och jag hade inte körkortet på mig. Inte fan visste jag att man måste ha det på sig hela tiden när man kör.
Tjej 2: Men varför hade du inte körkortet med dig då?
Tjej 1: Jo, jag hade det med mig, men det låg ju bak i väskan så jag hade det inte på mig.


En grupp av dagisbarn är i parken och leker. En av dagisfröknarna hjälper en flicka ~5 att knyta skorna.
Flickan: Jag fyller sex år i augusti!
Dagisfröken: Jag fyller också år i augusti.
Flickan: Hur många år blir du då?
Dagisfröken: Då fyller jag 24.
Flickan: 24?! Då är du gammal ju! (Hon klappar fröken på armen och ser sedan allvarlig ut) Vet du om att du snart ska dö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0