luck comes easy

matteprov imorron. plugg, efter mat. mums.
min snälla fader hämtade mina linser idag, hoppas att jag får mina glasögon snart med. skulle vara skönt om jag kunde ha dom i stockholm. ska ju upp dit på tisdag men skolan. slappt. får dock bara gå på stan i 2 timmar eller nått. hata. hoppas att jag kan köpa nya skor, vill även ha en ny jacka. men jag har inte råd med båda och mina päron tänker nog inte sponsra mej, tyvärr. du måste lära dej att prioritera Isabell.  suck. och jag vill ha min kamera, men det kommer nog ta ett tag innan jag har råd med den. är inte så bra på att spara. suck, igen. annars flyter det på som vanligt, älska att det är sol och typ vår.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0