våga vara rädd

Konsert på fredag och jag hoppas att jag inte har ont i halsen då. har stoppat i mej massa (okej, inte massa) tabletter. hoppas på att bli frisk. har dock ingen feber längre, tack för det!
längtar till på fredag, lite synd att det kommer snöa och så. hade hoppats på bra väder, iaf att det inte skulle snöa eftersom det är i slutet av mars. lite surt, men jag ska på konsert. behöver det nu. vi har inte planerat något än. men tror att vi åker typ 9 eller liknande.
har inte så mycket planerat på lovet, förutom konserten och att mormor och morfar ska komma upp i ett par dagar. antagligen blir det att slappa och träffa kompisar. och jag måste göra klart biologiarbetet, sjukt tråkigt. ekologi. måste skaffa massa bilder, skriva rent allt och så. energikrävande. men man måste få det gjort.
tråk idag, finns inte så mycket att göra när man är sjuk. bilr musik och dator. även lite tv. vilket liv. men nu börjar det komma in lite mer människor på msn så det kanske blir lite roligare. weei.

smiles on our faces 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0