all over again

dagens låt: losing my way- justin timberlake
sjukt bra låt!
iaf, känner att jag inte skriver här så mycket nu. ska försöka komma igång igen, men har inte så mycket att skriva om just nu.
fick sluta tidigt idag, hade ingen engelska så jag åkte hem med 2 bussen. slappt. har fotat lite idag med, kanske kommer upp några senare (kanske på bilddagboken med. lägger typ aldrig ut bilder längre) blev nog några som blev ganska bra, äntligen. hoppas även att jag har råd med en kamera snart. en bra kamera. vill ha en nu, är typ desperat. 
farmor och farfar är här nu, så jag kanske borde gå och vara lite social.  

nattis fyllde år den 13! Grattis till henne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0