every second count

jag har funderat ganska länge på det här och det var en uppgift i matteboken, min spanska lärare, reklam och jag tror även att min syster har hjälpt till lite här. iaf, den här uppgiften i matten, man skulle räkna ut hur många sekunder man hade levt (och det blir ju ganska många) och det var då jag kom på hur många sekunder som bara går utan att man kommer ihåg dom. sekunder som man aldrig kommer att minnas, jag får en liten klump i magen när jag tänker på det, men man vet ju aldrig hur många sekunder man har kvar. så egentligen borde man ju inte sitta framför tv:n hela dagen, men borde ta vara på varje sekund. jag vet att jag låter as tråkig och så, men jag tycker det. och just den här sekunden kommer ju aldrig tillbaka. hur gärna man än vill, så kommer den ju aldrig tillbaka.
every second count


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0