fake sound of music

ganska jobbig dag idag, so först och vi började med geografi. mitt älsklings område, inte. har även haft teknik, gjorde klart min "tryck-och-kom-in" sak. fick VG som var max på den. mycket nöjd.
 aja, dagarna går ganska fort. även dom långa hålen. känns både skönt och lite konstigt att dagarna går så fort, det är ju bra eftersom vi vill ha sommarlov med massa sol. men jag vill ju inte bara att mina dagar ska försvinna och att man aldrig hinner göra något vettigt innan det är kväll och mörkt. om man ska hinna det måste man sluta ett-två eller liknande. och det gör man ju inte, kanske någon dag i veckan. med andra ord - mina timmar, dagar, veckor försvinner. mitt liv försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0