piece by piece

tillbaka till skolan idag då. och min kära mor hade bokat klipptid halv 9, så då åkte jag med henne in. skönt att slippa ta bussen. bra start på dagen.
jag och emelie var i uppis (hatar att säga uppis, låter så sjukt fult.) och pratade med Goran, kul tidsfördriv. sen blev det att baka bröd, som inte blev så lyckat. men det är bara äta och se glad ut. spanska efter det, älskar inte precis spanska lektionerna. men vi hade vikarie och kollade på engelsk film. slappt. vikarien var lite rolig, hon satt och pratade för sig själv. 
iaf, så åkte jag och emelie in till stan, för hon skulle sola. fick lite gjort, och så hade vi ju lite kul. framför allt den lilla söta tanten som skulle hjälpa oss. vi va lite stressade och emelie skulle betala, så börjar den lilla söta tanten att visa massa andra krämer och masker. och så fick vi massa prover med oss hem. fast det är lite kul att ha. och min kära far slutade precis lagom för att hämta upp oss. slappt.
när jag kommer hem ska em och hennes pojk ta död på mej, genom att åka på något konstigt på fryra hjul. iaf så överlevde jag. (till deras stora besvikelse?) 
nu ska jag försöka hitta på något normalt, får se hur det går med den saken.

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem bär upp den bäst (:

2008-05-05 @ 20:18:18
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0