dagens planer : plugg

ska inte göra någonting idag, förutom att plugga. för det blev inte så mycket plugg igår kväll. ingenting faktiskt. inte speciellt förvånad över mej själv. så idag ska jag bara plugga, om jag är duktig kanske jag får göra något roligt. tror det var något i ryttargårn ikväll. får se vilka som ska dit, men bara om jag pluggar. det är fint väder med så jag kanske vågar mej ut för första gången med min nya hårfärg idag. det känns inte lika bra idag. men jag måste kanske bara vänja mej först.

kom på att det var halloween igår ju, har aldig firat det. har aldrig gått och kastat ägg på andras hus. tycker inte om halloween, eller det som stör mej är att det är samma helg om alla helgons helgen. för hur kul skulle det vara om några ungar kommer och ringer på dörren utklädda till lite allt möjligt och tigger godis när man sörjer någon nära som dött.  man får gärna fira halloween, men inte samma helg som alla helgons helg. tycker man kan visa lite respekt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har också fått plugga hela dagen! Lider med dig ;)



Jag hatar när det kommer små skitungar och går bus eller godis! Jag blir jätte rädd, haha!



Snygg blogg!

2008-11-01 @ 16:20:28
URL: http://wernermans.blogg.se/
Postat av: Maaja

Halloween och Alla helgona är inte samma helg?

Det är två helger efter varandra, bara det att barnen vet inte detta och deras föräldrar inte informerar dom så dom går på alla helgona ändå.

2008-11-02 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0