.

det blev städning, fast lite plugg med. men det behövs mer. får sätta mej en stund innan jag lägger mej helt enkelt. blev myskväll med mamma och pappa, syster är på håkan konsert och jag är avis. men inte jätte mycket. satsar på massa konserter i sommar istället. tycker inte om att köa när det är kallt, mina fötter domnar bort. inte bra.
iaf, imorron fyller pappsen år. så det blir att fira honom. hoppas bara att jag inte behöver gå upp så tidigt. fast det skulle nog inte vara så dumt att göra det, så jag kan somna på kvällen. ska upp 6 - halv 7 på måndag ju. lovet är slut och vi ska ha ett stor spanskaprov måndag eller tisdag. härligt sätt att komma tillbaka på efter ett lov. usch, men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0