födelsedagsfirande

idag åker sara till australien. gick upp vid 7 för att säga hejdå till henne. känns lite konstigt att alla försvinner samtidigt. anna har flyttat till egen lägenhet, sara åker till australien och syster åker ner till marianelund för att gå bibelskola. kvar blir jag, om lite mer än tre och ett halvt år får jag också göra som jag vill. något att se fram emot. eller nått.

iaf, pappsen fyller år idag. istället för att få frukost på sängen, som vi alltid brukar göra när någon fyller år, åt vi en gemensam frukost. mycket trevligt. satt och pratade länge om ingenting.
borde börja fixa till mej, släkten kommer runt halv 2 och det känns som om jag har endel som jag ska ta tag i.
hoppas på en bra dag, för imorron börjar skolan igen.

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: jaså, av någon speciell anledning? :O

2008-11-02 @ 13:57:20
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0