härliga fredagar

det som var början till en förkylning försvann fort för idag känner jag mej bra igen. så det blev skola, men har ju bara tre lektioner. och jag trivs bättre i klassen igen, det går ju alltid upp och ner. men det är härligt när det är på topp. har äntligen laddat min ipod med, har inte orkat göra det på jätte länge så det var länge sen som jag lyssnade på musik. men då när man tar sig 2 minuter för att fixa det där kommer man på att musiken är en del av mitt liv och jag fungerar bättre med den. med andra ord - musiken var saknad.
fick ett papper om ungefär vilka betyg jag har just nu, blev possitivt överraskad på några ämnen. men så har jag ju sänkt mej i andra ämen istället då.
blir antagligen teensent ikväll, städar kanske innan. behöver pengar.
just nu känns allt ganska okej, förutom vädret. men det styr ju inte jag över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0