Ljunkan

förkylningen är bättre, äntligen. skolan var ganska seg som alltid, musiken var rolig och man kan inte säga så mycket annat om andra so-lektionen heller. fick några komplimanger för mina glasögon som jag inte har allt för ofta, alltid roligt med kompilmanger.
kom hem vid fyra, Ljunkans öppet hus började vid fem. hann ganska perfekt, tur med parkering också. det underlättar ju. kollade på media, estet, mode - sömnad, textil - design och lite snabbt på hotell - restaurang. det som jag fastnade mest för var nog media. hade inte förväntat mej så mycket. och vi gick inte vilse. trodde nästan att vi skulle göra det.
kändes bättre på katedral, men jag måste ju ha tre val. och det blir ju lättare om man har lite att välja mellan. vet inte om jag ska till ett par skolor till. det skadar ju inte att kolla vad som finns.
jag och syster är själva hemma, ska kanske kolla på film. inga mer läxor på hela veckan. slappis.
glass + oboy nästa? ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0