skolstart

jaha, så idag började skolan igen efter höstlovet. kom upp ganska lätt imorse, är förvånad över mej själv.
hade spanskaprov, fast inte det som jag hade pluggat till. det var svårt, men jag är ganska säker på att jag har ett G. så det får bli som det blir. känns lite jobbigt att ha prov andra lektionen efter lovet. men det måste ju gå.
ramlade på gympan så jag har ont i svanskotan/rumpan. min svanskota är för lång så det är ju inte ovanligt att jag slår i den. det är bättre nu, hoppas att det blir ännu bättre så jag kan åka till stallet imorron.
började med ekonomi i so:n. ska tydligen hålla på med amerikanska valet lite med, vem tror ni vinner? McCain eller Obama? jag tror Obama.
mamma har lite folk hemma så det är dags för mej att dra mej undan nu tror jag, ska sätta mej uppe med pappas dator och plugga. undra hur det kommer gå.
imorron ska jag ta blodprov igen, kolla så att mina järntabletter hjälper. tycker inte om nålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0