söndag och första advent

åkte in till alternativ igår kväll. det var sjukt kul, typ alla var där och mötet kan man inte klaga på heller. Christoffer Hiding från  Idol 2007 var där och sjöng. han är bra, han låter lite som jason mraz. det gillar vi.
åkte hem till nea (B1). hade en sjukt rolig kväll. kollade på a walk to remember = snyft-film. pratade och skrattade massor. somnade omkring halv 6 tror jag och vankade runt 11. trodde att jag skulle vara tröttare än vad jag är.
stannade hos nea tills eftermiddagen. kollade på hitta nemo, lyssna på bra musik och kollat massvis med roliga bilder.
nu ska jag plugga och kanske städa för det gjorde jag inte igår. och så ska jag tända ett ljus, för det är ju första advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0