tidsfördriv

inte allt för jobbig och tråkig måndag, faktiskt. känns som om jag alltid förväntar mej att det ska vara mycket värre än vad det är.
kom ihåg att ta med mej äpplen idag med, har ofta 4 lektioner innan lunch och det klarar inte min hjärna. frukt = lösning.
kemin var riktigt rolig, gjorde inte så mycket. bara skratta. det föll till och med några glädjetårar där ett tag. engelskan och gympan var inte lika roliga, men det skiter vi i.
har varit duktig och pluggat idag. grattis Isabell. har gjort spanska gloser, lite matte inför provet som jag tror är på onsdag och lite so. så nu behöver jag inte göra något mer på hela veckan. förutom lite matte imorron, kanske. har haft stegräknaren på mej idag också, och tydligen har jag gått 8211 steg. känns ganska okej en vanlig dag.
tänker ta med mej kameran ut imorron, men vill ha några nya motiv. börjar bli lite trött på växter och liknande nu. får bli stadsfotografering någon dag snart. jippy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0