Torsdag

är inte lika trött idag, men mitt vänster-ben gör fortfarande sjukt ont. hoppas det går över snarast för jag orkar inte med det längre.
imorron ska jag och Linda A redovisa om Thailands matkultur. satt en timme i datasalen och fixade med massa texter, men det blev inte så mycket ändå. ska sätta mej en stund och försöka utveckla allt mer. och vi hade so-prov dag med. det kunde gått bättre, men det var okej ändå. jag har lite svårt för att utrycka mej på papper. men skrev 3 A4 iaf. (linda s skrev 10.. fattar inte..) hoppas på ett skapligt resultat.
hade ju tänkt att jag skulle börja handla julklappar den här veckan. men det blev inte riktigt så. imorron kanske. vi har inga höga förhoppningar.
aja, dags att sätta sig in i Thailands mat igen då.

jag vet att min mobilkamera suger. men mickis är söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0