gråa dagar skyndar aldrig på

allmänt jobbig och tråkig dag. (undantag svenskan när det bara var jag, sanna, sara och linda kvar. + matts och david med såklart då. kul kul) fick reda på spanska provet som jag gjorde för ett par veckor sen, konditionstest som kunde gått bättre och jag känner mej lite smått snurrig. det gick aldrig riktigt över efter att jag läste 7 timmar (nästan) i sträck. jag är fortfarande förvånad. och jag har kommit fram till att jag läser väldigt långsamt. läste i 7 timmar och jag har inte kommit igenom halva boken än. Linda sa att det tog kanske 3 timmar att läsa igenom en Harry Potter bok. oj. hon läser fort och jag läser segt.
måste läsa klart boken, ska ta mej något att äta sen försvinner jag i ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0