life waiting for you

blev inte så mycket plugg som jag hade tänkt. vet inte vart dagen tog vägen.
syster körde mej till isak efter att hon hade tränat på frisik. hurtiga människa. fast jag måste erkänna att jag kände mej lite dålig och att jag saknade att träna när jag satt och väntade på att passet skulle ta slut. kanske borde börja igen. fast det känns roligare att köra gym. aja, vi får se om jag får insperation till att träna någon gång i livet.
kvällen tillbringades hos isak. mycket trevligt. var lite svårt att hitta dit (tack snälla syster för att du körde ut mej och tack snälla mamma för att du hämtade mej.) men det löste ju sig tillslut. mycket prat, lite pingis och spelande på olika instrument.
känns som en bra dag, är på bra humör och det underlättar ju mycket. ska försöka tänka positivt och uppskatta människor runt omkring mej. jag vet att jag har sagt det här flera gånger innan, men man ska ju aldrig sluta försöka bli bättre.
imorron blir det stan med mor, ska klippa mej och lite. ska försöka att gå upp skapligt så jag borde gå och lägga mej nu. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0