magont

försov mej imorse, vaknade av att mamma väckte mej kvart över 7. brukar gå upp runt halv 7. så det blev lite stressigt men jag hann med bussen som tur var. ville verkligen inte komma sent till en av davids lektioner igen. känns som om det har varit han som blivit drabbad mest av mina förseningar på senaste tiden. annars helt okej dag, fick reda på biologiprovet. mvg till mej. mycket nöjd.
hade ingen slöjd idag så jag, linda, sara, linda och ida gick ner till donken och åt. alla tog lilla menyn. haha. matten var lite rolig. både jag och sanna var trötta och då kan det bli ganska roligt.




har även fått reda på att syster flyttar i januari. opepp. men jag är glad för hennes skull. jag hoppas på en walk-in-closet men pappa är inte så pepp på att han måste flytta sina kläder, men vi hoppas på det bästa.

har haft ont i magen i ca en timme. har äntligen börjat släppa nu. åt inte så mycket förut, så jag får väl skylla mej själv som vanligt. sitter här och dricker välling och jag tror det är dags att sova. 
 natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0