men det är ju korv på! nej, det är tomat.

tog bussen in vid fyra, träffade josef vid bussen. kul att prata med honom, känns som om det var ett tag sen. gick hem till nea, ner på stan och hon köpte kofta och örhängen till kvällen. fixade till oss lite och sen bar det av till tannefors. fick ringa till sara eftersom vi aldrig har varit i lägenheten vi skulle till. vi skulle till nr 18. vi hittade 17 och 19 men inte 18. haha. vi stod och försökte komma på var det huset hade tagit vägen. fick ringa till sara igen så hon fick komma ut och hämta oss. men vi stod inte så långt ifrån. haha.
lägenheten var ganska stor för att vara en etta. och det var ju bra eftersom det skulle komma 13 personer. men det var kul, vi var ju såklart yngst. men vad gör det. och så fick vi ju diska, plocka undan, ställa fram och fixa och så ju. men vi fick ju betalt.
åkte hem till nea runt 11-12. kära syster körde oss. hon är snäll hon. blev endel prat och jag fick veta att både nea (b2) och nea (b1) är sjukt bra på att måla och teckna.
syster kom och hämtade mej imorse efter att hon hade tränat så att jag slapp ta bussen hem. som sagt, hon är snäll. är ganska trött nu, blev inte så mycket sova för sängen jag fick sova på lät massa varje gång jag rörde på mej. både jag och nea vaknade några gånger under natten.
roligaste under kvällen var när nea såg en av pajerna som skulle ätas under kvällen:
nea: vad är det där?
bellis: en paj
nea: men det är ju korv på!
bellis: haha, nej det är tomat.
 
trevlig kväll med mycket trevligt sällskap.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0