out of this town

engelskan gick inte så bra som jag hade hoppats, fick hjärnsläpp flera gånger och halva provet var oförberätt. men godkänd borde jag vara iaf. så dåligt gick det inte.
vi hade vikarie på spanskan, och han frågade lite olika frågor till dom flesta i gruppen. jag skulle svara på vad jag håller på med för sporter och självklart fattar jag ju inte vad han snackar om, men efter en stund så förstod jag vad han menade och skulle då förklara att jag rider en gång i veckan. hjärnsläpp igen och vikarien kollar på mej som om jag vore dum i huvet. känns ju bra. men tillslut kom jag på vad jag skulle säga. men man känner sig ju lite dum.
iallafall så är det bättre med illamåendet idag och det känns otroligt skönt. förhoppningsvis blir det stallet och desperate housewives ikväll.
nu ska jag ösa upp massvis med glass och sätta mej framför tv:n och top model. som alltid.

och just idag vill jag bara här ifrån. men än vanligt. ta mej till Göteborg. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0