shopping

som jag skrev igår åkte jag in till stan med mamma idag. ställde klockan på halv 10, men seg som jag är kom jag inte upp förren 10. har handlat underkläder, ett linne från bik bok, en skjorta från jc, hårfärg, presenter till linda och mickisen som jag ska sätta mej och slå in. tycker det är ganska kul och det känns lite roligare att ge bort också, lite personligare.
så har jag klippt mej med och fick en natur-hårborste som ska ge tjockare hår. det tackar vi för. håret känns ganska kort, men det är ingen större skillnad mot innan. men det känns nästan alltid kort när jag har klippt mej. förhoppningsvis vänjer jag mej snart. hoppas även på att syster kan färga mitt hår senare ikväll. mormor och morfar kommer sen med, trevligt att träffa dom med. ska fira pappa som fyller på söndag.
är på lika bra humör idag som jag var igår. inte ens det dåliga vädret kan få mej att bli tjurig. härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0